czwartek, 29 grudnia 2016

Moje cele, postanowienia i plany na 2017

Hej! ^^
Piszę ten post z okazji tego, że już jest prawie 2017, dlatego też chciałabym pochwalić się moimi celami, postanowieniami planami.

Co chce mieć?

1. Glany.

Są to dla mnie jedne z najwygodniejszych butów pasujących do każdej stylizacji, a moje się powoli rozpadają, więc przydałaby mi się następna para.

2. Dużo ubrań.

No coż, kocham się przebierać i jestem w wieku, kiedy nadal szukam swojego sposobu ubierania, a to może mi to ułatwić.

3. Kolorowe włosy.

Jest to jedne z moich marzeń. Mieć coś kolorowego na stałe na głowie. Kocham zmiany, a na przykład zmieniony blond na róż jest bardzo dużą, prawda?

Co postanowiłam?

1. Chciałabym schudnąć i wyrobić sobie mięśnie brzucha i przerwę między udami. Będę co miesiąc pisała ile schudłam, oraz co ćwiczyłam.)

2. Być milsza w stosunku dla ludzi których nie lubię.

3. Zacząć bardziej się udzielać na akcjach PaTu.

4. Zdrowo się odżywiać.

5.Odzyskać zaufanie mojej 2 połówki.

6. Systematyczne prowadzenie tego bloga oraz wattpada.

Moje plany?

Na pewno jest to wyjazd do Poznania i odwiedzenie kogoś bardzo dla mnie ważnego, remont pokoju, tak aby w końcu mi się podobał, i skuteczne uzbieranie pieniędzy.

Mam nadzieję, że uda mi się choć część zrealizować. Trzymajcie za mnie kciuki! ^^


4 komentarze: