wtorek, 27 grudnia 2016

Powitanie.

Cześć!

To mój pierwszy wpis na blogu, więc na początek powiem czego powinniście się spodziewać decydując się zaobserwować moją stronę. Przede wszystkim nie wiem w co blog się rozwinie, ale postaram się pokazać to co mnie interesuje, bo może was też to zaciekawi.

Mam na imię Alicja, ale wolę mówienie do mnie Ala, albo Minnie. Jestem z województwa Mazowieckiego. Interesuje się modą, Azją, muzyką tak głównie, ale nie ograniczam się. Kocham tańczyć. Jestem wolontariuszką w schronisku. Moim priorytetem w życiu jest szczęście, ponieważ od niego wywodzą się inne ważne dla mnie wartości typu rodzina, miłość, zdrowie i przyjaźń. Nie wykluczam też pieniędzy, bo tylko bogaci mogą powiedzieć, że pieniądze szczęścia nie dają, ale jednak są potrzebne. I to chyba tyle o mnie.

Jestem zafascynowana prowadzeniem czegoś co każdy z was może zobaczyć i skomentować. Będę pisać o sobie, o tym co się u mnie dzieje, o różnych rzeczach/stereotypach/wydarzeniach i sytuacjach mojego punktu widzenia i postaram się to robić w sposób autentyczny i ciekawy.

.
Alu.

3 komentarze:

  1. Obserwuję, blog się świetnie zapowiada. Będę regularnie wpadać. //Sohee

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda na to, że będzie tu ciekawie :) Podziwiam za wolontariat!

    OdpowiedzUsuń